لوازم جانبی مورد نیاز صوتی و تصویری منزل

  • ۰
  • ۰

Algolith Mosquito

من همچنین در یکی از منابع مؤلفه PAL آنالوگ من شاهد برخی از برش سفید در بالای 95IRE بوده ام ، اما ورودی مشابه با RGBcvS بسیار کار کرده است.

این واحد همچنین با حذف نویز پشه بسیار خوب عمل کرد. این اثر ظریف است و می تواند برخی از جزئیات تصویر را نیز از بین ببرد ، اما جزئیات و تقویت لبه می توانند آن جزئیات را به عقب برگردانند. برداشت مصنوع MPEG هنگام پردازش منابع گرسنگی بیت بیش از حد فشرده شده و بویژه کانالهای SDTV محلی بسیار مهم است.

وقتی این مورد را با قهرمان سلطنتی این رشته یعنی Algolith Mosquito مقایسه کردم ، دومی عملکرد بهتری داشت و ضمن حفظ جزئیات بیشتر ، مصنوعات بیشتری را نیز حذف کرد. یکی از الگوریتم هایی که Mosquito انجام می دهد ، حذف مصنوع Block و Macroblock است. این اثر باعث ایجاد بلوک های مجازی با سایه های مشابه اما غیر همسان می شود و یکی از دلایل اصلی ایجاد کانال به صورت "دیجیتال" است. این اثر همچنین بخشی از دلایلی است که باعث می شود شیب ها به این اندازه فشرده شوند - یک شیب از آسمان آبی معمولاً به مجموعه ای از بلوک های مربع با سایه های مختلف آبی بدتر می شود. البته ، فشرده سازی H264 جدید این اثرات را کاهش می دهد و با توجه به پهنای باند و زمان کافی برای انجام اصلاحات جزئی ، می توان برخی از این مصنوعات را دور زد ، اما کسانی از ما که به این کانال ها احتیاج داریم ، با بلوک گیر کرده اند.

من قبلاً به جزئیات و ویژگی های تقویت لبه اشاره کرده ام. هر دو از نظر عملکرد و اثر مشابه هستند. جزئیات در درجه اول الگوریتمی است که منطقه را در مرزهای یک جسم خاص برجسته می کند ، در حالی که لبه به گونه ای طراحی شده است که لبه ها را واضح تر جلوه دهد. هر دو الگوریتم می توانند هاله ها  صوتی را معرفی کرده و زنگ را به اشیاء اضافه کنند ، اما در مقادیر کم ، اینها همچنین می توانند اثر نرم کننده الگوریتم پشه را خنثی کنند و جزئیات را بهبود بخشند. این الگوریتم ها بسیار خوب کار می کنند ، و همچنین به اندازه کافی جالب می توان مقادیر منفی را نیز مورد استفاده قرار داد تا وقتی از منبع به دست می آیند ، از این مصنوعات بسیار برجسته استفاده کنند (بسیاری از دی وی دی ها به طرز ناگواری با استفاده از الگوریتم های تقویت لبه به ستوه آمده اند).

نسبت ابعاد پردازنده ویدئو DVDO Edge
کنترل نسبت ابعاد نسبت به سری VP محصولات کاملاً محدود است. علاوه بر کنترل غیرقابل کنترل و بزرگنمایی ، شما فقط روی ریموت 16: 9 ، 4: 3 و 4: 3 LB (جعبه نامه) دارید. یک الگوریتم جدید Panorama را اضافه کنید که به وضوح یک قدم بزرگ از همه پردازنده های دیگر Anchor Bay است. هنوز کامل نیست ، اما کاملاً قابل استفاده است و در مقایسه با آنچه اکثر نمایشگرها ارائه می دهند ، در یک سطح مساوی یا حتی بهتر است. همانطور که بسیاری از نمایشگرها هنگام ارسال سیگنال های HD به آنها نسبت کنترل می کنند ، این کار بسیار مهم است اگر قصد دارید از این منبع با هر منبعی استفاده کنید که ممکن است 16: 9 نباشد.

صفحه نمایش گسترده ویدئو پردازنده DVDO Edge
HD دقیقاً پردازش شده است ، اما جهشی چشمگیر از قابلیت های صفحه نمایش من نیست

بسیاری از افراد در مورد پردازش HD سؤال می کنند. اگر یک صفحه نمایش کامل HD دارید که احتمالاً حدس می زنم بسیاری از کسانی که خواندن این کار را انجام می دهند ، ممکن است تعجب کنید که می دانید صفحه نمایش شما با محتوای 1080i خیلی بد نیست ... اکثر نمایشگرها می توانند نتایج بسیار خوبی کسب کنند. من بعد از پردازش با این پردازنده (یا بسیاری دیگر) بهبود چشمگیر بین 1080i بومی مشاهده نکردم اگرچه ممکن است این تغییر در صفحه نمایش بزرگتر (100 اینچی یا با یک پروژکتور خوب) آشکارتر باشد. محتوای مانند Blu-ray معمولاً به 1080P می رسد ، بنابراین مسئله اصلی انتقال 720P و 1080i از منابعی مانند OTA ، ماهواره و کانال های کابلی خواهد بود. PReP همچنین با کسانی (از جمله 720P) شروع به کار می کند و هر نوع 3: 2 را که می یابد ، جمع می کند. در آزمایش من ، همچنین با محتوای 2: 2 برای محتوای 50 هرتز برای جمعیت اروپا خوب کار کرد.

این واحد فاقد کنترل CMS و گاما است و همچنین ISF گرا (بدون حالت شب و روز) است. من شک دارم که اکثر کاربران حتی از طرف کاربران نهایی بالاتر به این امر احتیاج دارند ، زیرا این ویژگی ها تصویر  برای اجرای مؤثر به یک آموزش جدی یا نصب یا کالیبراستر سفارشی آموزش دیده ISF نیاز دارند.

با گذشت زمان ، بتا عمومی DVDO Edge شامل به روزرسانی های دو هفته ای بود که اغلب مسائل را برطرف می کرد و محصول را تحت فشار قرار می داد. بروزرسانی سیستم عامل یکی از ساده ترین مواردی است که تا به امروز دیده ام. واحد را با استفاده از دکمه "تنظیم مجدد" که با استفاده از یک قلم یا سوزن نقطه توپ فشار داده می شود روشن کنید و کابل USB را وصل کنید. این واحد به عنوان یک حافظه قابل حمل و یا

  • ۹۸/۰۸/۱۶
  • fiter good

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی