لوازم جانبی مورد نیاز صوتی و تصویری منزل

  • ۰
  • ۰

قابلیت استفاده

همه راه دورهای جهانی به طور برابر ایجاد نمی شوند. هر بار دیگر دل یا آمازون در Harmony Remotes فروش دارند. شخصی در دفتر من پر از برنامه نویسان پیوندی به این معاملات ارسال می کند. واکنش های کارمندان در دفتر کاملاً متفاوت است. برخی از مردم نمی توانند باور کنند که وقتی می توانید یک دستگاه پخش دی وی دی جدید را به میزان قابل توجهی کمتر از آن بخرید ، مبلغی بیش از 100 دلار برای ریموت پرداخت کند. افراد دیگر به دلیل سهولتی که برای سایر کاربران مرکز سرگرمی در خانه هایشان به ارمغان می آورند ، از راه دورها ستایش می کنند.

راستش ، اگر تا به حال از خانه دور بوده اید و تماس تلفنی دریافت کرده اید که صدایی شبیه به آن دارد ، "شما باید به خانه بیایید زیرا من نمی توانم صدا را بیرون بیاورم از تلویزیون" ، باید یک ریموت هارمونی بخرید. بهترین چیز در مورد هر ریموت هارمونی دکمه "راهنما" است. این سادگی با استفاده از تمام گزینه های ممکن ، کاربر را طی می کند و از آنها سؤالاتی ساده مانند "آیا گیرنده در ورودی DVD (بله / خیر)" می پرسد ، سپس بر اساس پاسخ ها ، تنظیمات مناسب را انجام می دهد. خیلی ساده است . . . و بسیار درخشان

نتیجه گیری

من هارمونی یک را زمانی که برای اولین بار منتشر شد ، مدتها قبل از انتشار هر بررسی ، خریداری کردم و آن را صرفاً براساس سابقه ای که با محصولات قبلی داشتم خریداری کردم. این یک ریموت خوب است ، اما احساس می کنم هارمونی جادوی کمی از 880 را از دست داده است. قیمت خیابان در Harmony One در حال حاضر حدود 210 دلار است. این تقریباً دو برابر قیمت خیابان 880 (حدود 130 دلار) است. من مطمئن نیستم که مقدار اضافی در آنجا وجود دارد. کمی زیبا به نظر می رسد و آب نبات چشم و عامل گیک وجود دارد که توسط صفحه لمسی تهیه شده است. اما 880 دارای عملکردی یکسان با سیگنال IR قوی تر و دکمه های سخت قابل اطمینان بیشتر برای عملکردهای اختصاص یافته به صفحه نمایش است. من به استفاده از Harmony One بیش از 880 ادامه خواهم داد اما اگر هنوز هارمونی ندارید ، اگر بودجه در نظر بگیرید ، ارزان تر 880 را جدی می گیرم.

  • ۹۸/۰۸/۱۶
  • fiter good

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی