لوازم جانبی مورد نیاز صوتی و تصویری منزل

  • ۰
  • ۰

Edge نشانگر

DVDO Edge نشانگر تغییر پارادایم دیگر در تاریخ ABT است. Anchor Bay Technologies این بار با تراشه ABT 2010 به کار خود در زمینه تولید تراشه بازگشت. از زمان ایجاد Sil504 ، پیشرفت های چشمگیری توسط تیم ABT انجام شده است و این در همه جدیدترین محصولات ABT به وضوح مشاهده می شود. موتور مقیاس سازی بهبود یافته است ، درهم آمیختگی به طرز چشمگیری تغییر کرده است و اکنون با بهترین الگوریتم های مصرف کننده گرا در آنجا مطابقت دارد (رقابت عمده شامل QDEO مارول ، سیلیکون اپتیکس با HQV و طرح های سیگما / Genum's VXP). الگوریتم های بیشتر شامل برخی از الگوریتم های حذف مصنوع MPEG ، لبه و جزئیات تقویت ، genlocking (عمل قفل کردن فرکانس خروجی به فرکانس منبع ،

این الگوریتم ها ، که VP50-Pro را بسیار جذاب جلوه داده است ، اکنون در تراشه ABT2010 قرار داده شده اند. اکنون ، Anchor Bay می خواست بستر دیگری برای نشان دادن قابلیت های خود باشد - وارد Edge شوید.

فن آوری های Anchor Bay Techologies "DVDO Edge" در واقع یک راه حل واحد محور با تراشه است که برای نشان دادن قابلیت های تراشه ABT2010 طراحی شده است (که قادر است تقریباً کاری را انجام دهد که VP50Pro می تواند انجام دهد). این امر از اهمیت بیشتری برخوردار می شود زیرا پروژکتور ، گیرنده A / V ، پخش کننده های Blu-ray و تولید کنندگان صفحه نمایش مسطح بیشتر با بهبود کیفیت تصویر سهم بازار را به دست می آورند. با این حال ، DVDO Edge از جنبه دیگری انقلابی است - همچنین قیمت پردازنده های ویدیویی را به طرز چشمگیری تغییر داده است. این یکی از اولین پردازنده های ویدیویی است که MSRP 799 دلار دارد. تولید محصولات رقابتی با مجموعه های مشابه (از جمله خود ABT) با بیش از 5 برابر 5 برابر این مقدار ، یک رویداد عظیم برای رویدادها است.

ABT پیش بینی می کند که این یک محصول خانگی باشد ، هرکسی بتواند از آن استفاده کند. این بدان معناست که نه تنها با تهیه کانالهای فروش پردازنده ویدیویی معمولی (ادغام کننده های اصلی) بلکه در فروش آنلاین این واحد از طریق Amazon.com ، buy.com و tigerdirect.com - چیزی که هنوز تلاش نشده است.

این هدف بدان معنی است که این واحد باید به گونه ای طراحی شود که هرکسی بتواند از آن استفاده کند ، نه یک چیز ساده در مورد پردازنده های ویدیویی.

طرح

پردازنده ویدیوی DVDO Edge به عقب برگردید
لبه تقریباً به هر ارتباطی نیاز دارد - 6 ورودی HDMI با پشتیبانی HDMI 1.3a (از جمله فرمت های صوتی جدید BLU-RAY) ، 2 مجموعه ورودی کامپوننت (که ورودی های RGBcvS را برای کاربران اروپایی دو برابر می کند) ، یک S-Video ورودی و یک ورودی کامپوزیت. این واحد علاوه بر توانایی هر یک از ورودی های HDMI ، علاوه بر توانایی ورودی های HDMI ، به کمتر از 5 ورودی صوتی جداگانه - نوری ، کواکس و استریو نیز عمل می کند.

برای خروجی ها ، این واحد می تواند از طریق یک خروجی صوتی اختصاصی HDMI 1.3a که به گیرنده AV منتقل می شود ، صدا را صادر کند ، یا این واحد می تواند صدا را از طریق یک خروجی HDMI صوتی / تصویری ترکیبی ارسال کند ، یا حتی صدا را به یک خروجی دیجیتال نوری تبدیل کند. برای AVR هایی که هنوز از ورودی HDMI پشتیبانی نمی کنند.

قسمت جلوی این واحد ، یک مرحله طراحی رادیکال از اکثر پردازنده های ویدیویی است. این واحد دارای یک قسمت جلوی شکل شکل وارونه و مشخص است که دارای یک لبه زاویه دار قابل مشاهده است و نشان دهنده تغییر نام است. این طراحی منحصر به فرد است ، اما همه کسانی که آن را دیده اند ، از طرح جدید خوششان نمی آید - این موضوع بیشتر مربوط به سلیقه است. من شخصاً این نوع از طراحی را نسبت به طرح های "جعبه سیاه" در حال انقراض ترجیح می دهم که در نهایت اکثر تولید کنندگان پردازنده های ویدئویی در نهایت شروع به جابجایی می کنند.

پای راست پایین لبه ، یک نور کوچک را در خود نگه می دارد. این طراحی عجیب است ، اما همچنین در نهایت نشان می دهد که کسی فهمیده است که یک چراغ قوه LED روشن در مرکز واحد ممکن است برای کسانی که از طراحی استقبال می کنند بهترین چیز نباشد. لبه زاویه دار تمیز در جلو ، با دو مورد مختل می شود - یک حسگر IR به شکل نوک پستان کوچک و یک اتصال دهنده HDMI جلو ، که در درجه اول برای دوربین های HD جدید استفاده می شود. اتصال HDMI جلویی مرتب است ، اما من انتظار داشتم که آن را کلیک کنید باز است ، اما برای بیرون کشیدن آن نیاز به یک تصویر کوچک دارد. هنگامی که اتصال HDMI خاموش است ، در ظاهر تمیز طراحی Edge اختلال ایجاد می کند.

 

  • ۹۸/۰۸/۱۶
  • fiter good

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی