لوازم جانبی مورد نیاز صوتی و تصویری منزل

  • ۰
  • ۰

HDMI

ریموت یک قدم دیگر به بازار مصرف است و جهشی چشمگیر از راه دورهای قبلی DVDO / ABT است. این ریموت کاملاً طراحی شده و جهانی است که در بیشتر مواقع برای اکثر کاربران به عنوان ریموت اصلی آنها کار می کند. من شخصاً از راه دور هوشمند را ترجیح می دهم ، اما می توانم ببینم که چگونه این امر واقعاً برای کاربران مفید است.

بسیاری از مردم از من سؤال می کنند که چرا حالا دیگر که AVR ها خوب شده اند با پردازنده ویدیویی زحمت می کشند. نکته این است که ، مهم نیست که چقدر تلاش کنم

، به نظر نمی رسد AVR را پیدا کنم که نیمی از مواردی که پردازنده های ویدیویی در آن خوب هستند ، یک کار نیمه مناسب را انجام دهد. آنها معمولاً سعی می کنند با توجه به ویدیو ، هرچه بیشتر جزئیات را از شما پنهان کنند. شما اغلب حدود 100 ترفند مختلف برای صدا دریافت می کنید ، اما به سختی تاکنون AVR را مشاهده کرده اید که دارای کنترل نسبت ابعاد است ، یکی از ساده ترین موارد برای اجرای در یک پردازنده ویدیویی.

بسیاری از کاربران با پردازنده ها تمایل دارند ویدیو و صدا را از هم جدا کنند تا زنجیره فیلمبرداری آنها توسط پردازنده ویدیویی آنها تغییر یافته و کنترل شود و صدا آنها نیز از طریق گیرنده های A / V به همان روش کار کند. این نوع جداسازی اکنون تقریبا غیرممکن است ، اکنون که HDMI به یک وسیله حمل و نقل مهم برای صدا تبدیل شده است. این به این معنی است که شما مجبور هستید ابتدا منابع خود را از طریق AVR خود منتقل کرده و سپس منابع صوتی خود را تغییر دهید و آنها را به صفحه نمایش خود منتقل کنید. اینگونه تولید کنندگان AVR می خواهند شما کار کنید. مشکلی که وجود دارد این است که اغلب شما را از استفاده از پردازشگر صفحه نمایش ، کنترل نسبت ابعاد منع می کند و معمولاً کیفیت تصویر پایین را تولید می کند.

اولین محصولی که من دیدم که از این روش دور می شود Lumagen Radiance بود و DVDO Edge از آن پیروی کرده است. دو خروجی HDMI جداگانه به این معنی است که می توانید تمام منابع ویدیویی و صوتی خود را از طریق DVDO Edge مسیریابی کرده و خروجی صوتی HDMI را به AVR یا پیش پردازنده صوتی خود منتقل کنید.

این بدان معناست که شما تقریباً نیاز به تنظیمات بر روی AVR خود ندارید ، فقط به یک ورودی HDMI واحد که با تعدادی از منابع صوتی شما کار خواهد کرد. من این کار را با تجهیزات مختلفی آزمایش کرده ام و کاملاً مشکلی برای هدایت صدای من از این طریق ندارم.

قیمت گذاری این واحد همچنین به این معنی تصویری است که بسیاری از کاربران در واقع از این واحد به عنوان مرکز اصلی فیلم خود یا به عنوان سوئیچ انواع HDMI استفاده می کنند.

منوها و ویژگی ها

نمایشگر پردازشگر ویدیوی DVDO Edge
واحد با یک رابط کاربری سبک جادوگری شروع می شود که بیشتر کاربران خانگی از آن استقبال می کنند ، این کار به تشخیص خودکار (با استفاده از EDID) نام و اطلاعات صفحه نمایش شما کمک می کند و به شما امکان می دهد تنظیمات صوتی و تصویری را نادیده بگیرید.

  • ۹۸/۰۸/۱۶
  • fiter good

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی